آهنگ سالگرد ازدواج بهنام بانی
نوشته شده توسط : علی شریعتی

دانلود آهنگ سالگرد ازدواج ( لحظه به لحظه ) بهنام بانی در موزیک ویدئو

حظه به لحظه با منی شونه به شونه ی من

چشات منو میبره تا هوای دل سپردن

لحظه به لحظه با منی روز و شب عاشقونه

انقدر عاشق توام خدا خودش میدونه

جستجوی موزیک ویدئو ها در سایت موزیک ویدئو

خدا خودش میدونه که چه حسی دارم به تو

خوشبختی مال من میشه با یه اشارم به تو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

تکست و متن آهنگ سالگرد ازدواج بهنام بانی در سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

لحظه به لحظه با منی شونه به شونه ی من

چشات منو میبره تا هوای دل سپردن

لحظه به لحظه با منی روز و شب عاشقونه

انقدر عاشق توام خدا خودش میدونه

خدا خودش میدونه که چه حسی دارم به تو

خوشبختی مال من میشه با یه اشارم به تو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

پخش آنلاین آهنگها در وب سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: